Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Süreci Sonrasında Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi ve Uygulanması: Üsküdar Bülent Akarcalı Anadolu Lisesi Örneği
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Tüm dünyada yaşanan Covid 19’a bağlı pandemi süreciyle Milli Eğitim Bakanlığı uzaktan eğitim sistemine geçmiştir. Tüm dünyanın ilk kez tecrübe ettiği bu durumun eğitimin tüm süreçlerinde olumlu ya da olumsuz etkileri olacağı ...
Okul Öncesi Eğitimde Uzaktan Eğitimin Uygulanabilirliğine Yönelik Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Alandaki Akademisyenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmada, okul öncesi eğitimde uzaktan eğitim modelinin uygulanabilirliğine yönelik okul öncesi öğretmenlerinin ve okul öncesi öğretmenliği alanında çalışan akademisyenlerin görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. ...
İstanbul’daki Üniversitelerde Uzaktan Eğitim Yönetiminin Değerlendirilmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Uzaktan eğitim süreciyle ilgili dünyada ve ülkemizde uzun yıllardır bilimsel çalışmalar yapıldığı, süreçle ilgili çalışmalar yürütüldüğü görülmektedir. Ancak uzaktan eğitimin öneminin özellikle COVID-19 pandemisi döneminde ...
İlkokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerine Yönelik Liderlik Düşünceleri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmanın amacı; Covid-19 (Koronavirüs hastalığı 2019) salgını sürecinde gerçekleşen uzaktan eğitim sürecinde, okul müdürlerinin gösterdikleri liderlik davranışlarını, ilkokul öğretmenlerinin gözüyle ortaya koymaktır. ...
İstanbulda’ki Yükseköğretim Kurumlarında Uzaktan Eğitim Yönetimi Süreçlerinin Değerlendirilmesi
(Cahit AYDEMİR, 2022)
Uzaktan eğitim süreciyle ilgili dünyada ve ülkemizde uzun yıllardır bilimsel çalışmalar yapıldığı, süreçle ilgili çalışmalar yürütüldüğü görülmektedir. Ancak uzaktan eğitimin öneminin özellikle COVID-19 pandemisi döneminde ...
Okul Müdürlerinin Teknolojik Liderlik Davranışları:Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmen Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Çalışma
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Araştırmanın problem cümlesi “eğitim sürecinde okul müdürlerinin
teknolojik liderlik yeterlilikleri ve süreçte karşılaşılan sorunların çözümlenmesinde
teknolojik liderlik yeterliliklerine ilişkin öğretmenlerin algıları ...
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığının İncelenmesi: Üsküdar Örneği
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amacı uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin örgütsel
bağlılıklarının incelenmesidir. Nitel araştırma yönteminin kullanıldığı
araştırmamızda amaçlı örnekleme tercih edilmiştir. Amaçlı örneklemeye uygun
olarak ...
İstanbul ili Ümraniye İlçesi Zehra Ülker İlkokulunda Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecindeki Eğitim-Öğretim Sürecine Dair Duygu ve Düşünceleri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma 2019 yılının son aylarından itibaren tüm Dünya’yı etkisi altına almış COVID-19 pandemisiyle başlayan karantina tedbirleri sürecinde, eğitim sisteminin ayrılmaz bir parçası halini alan uzaktan eğitim (online) ...
Sanal Sınıf Yönetiminde Öğretmenlerin Tutumları ve Okul Müdürlerinin Algıları
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amacı, uzaktan eğitimde öğretmenlerin sanal sınıf yönetimi davranışlarına dair geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmek ve okul müdürlerinin sanal sınıf yönetimi hakkındaki algılarını ortaya çıkarmaktır. ...
COVID-19 Pandemi Sürecinde Ortaya Çıkan Yeni Bir Kavram: Zoom Yorgunluğu
(İlmi Etüdler Derneği, 2022)
COVID-19 nedeniyle tüm dünyada ilan edilen ve yaklaşık iki yıldır devam eden pandemi süreci, bireylerin hayatını
derinden etkileyerek birçok yaşam alanında değişiklikler yaşanmasına sebep olmaktadır. Özellikle eğitim ...