Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Sürecindeki İletişim Becerilerinin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırma okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan okul öncesi öğretmenlerinin eğitim sürecindeki iletişim becerilerinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu Muş’un merkez ilçesinde ...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Teknolojik Araç-Gereç Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmada, okul öncesi öğretmenlerinin teknolojik araç-gereç kullanmaya yönelik tutum düzeylerini çeşitli değişkenler ile ortaya koymak amaçlanmıştır. Nicel araştırma yöntemlerinden tarama modeli kullanılan araştırma; ...
Okul Öncesinde Sosyal Değerler Eğitimi Programının Öz Düzenleme, Sosyal Beceri ve Problem Davranışlar Üzerindeki Etkisi
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2021)
Araştırma okul öncesi dönemdeki çocuklara sosyal değerler eğitim programı uygulanarak,
programın çocukların öz düzenleme sosyal beceri ve problem davranış becerileri
üzerindeki etkisini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. ...
Türkiye’de Okul Öncesi Çocuklara Yönelik Gerçekleştirilmiş Lisansüstü Tez Çalışmalarının Gözden Geçirilmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmanın amacı ülkemizde okul öncesi dönemdeki çocukları ele alan lisansüstü tez çalışmalarının incelenmesidir. Bu kapsamda yalnızca 2005-2021 yılları arasında ve psikoloji bilim dalı ve klinik psikoloji anabilim ...
Eğitsel Mobil Uygulamalardaki İllüstrasyonların Okul Öncesi Öğrenmeye Etkisi ve Bir Oyun Uygulama Önerisi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Eğitim, insanın ruhen ve bedenen belli bir olgunluğa erişmesi, hayata hazırlanması için davranışlarında bilgi, beceri ve tutum kazanmasını sağlayan planlı etkiler dizisidir. Eğitimin temel hedefi insanı erdemli bir birey ...
Okul Öncesi Eğitim Temelinde Çocukların Öz Düzenleme Becerileri İle İlgili Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmada Türkiye’de okul öncesi eğitim temelinde çocukların öz
düzenleme becerilerini konu alan lisansüstü tezlerdeki konu ve yöntem temelli
eğilimlerin tespiti amaçlanmıştır. Bu amaç çerçevesinde araştırmada, ...
Okul Öncesi Çocukların Okula Uyumlarının Kaygı Durumlarıyla İlişkisinin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmada okul öncesi çocukların okula uyum düzeyleri ile kaygı durumları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma ilişkisel tarama modeli ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu Tunceli ...
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmalarının Değerlendirilmesi
(Marmara Üniversitesi, 2022)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi eğitim kurumlarındaki rehberlik ve psikolojik danışma
çalışmalarının rehber öğretmenler/psikolojik danışmanlar tarafından değerlendirilmesidir.
Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden ...