Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Ergenlerin Oynadıkları Çevrim İçi Oyunların Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Ders Başarısına Göre İncelenmesi
(İstanbul Üniversitesi Yayınevi, 2018)
Bu araştırmanın amacı ergenlerin oynadıkları çevrim içi oyunlar ile cinsiyet, sınıf düzeyi ve son dönemdeki ders başarısı
arasında ilişkilerin incelenmesidir. İstanbuldaki ortaöğretim kurumlarında eğitim gören 426 öğrenci ...
Türkiye’de Eğitim-Öğretim Alanında Yapılan Bilgisayar Oyunları Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
(OPUS, 2018)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de eğitim-öğretim alanında yapılan bilgisayar oyunları konulu lisansüstü tezlerin incelenmesidir. Tarama modelinde desenlenen çalışmada Nitel araştırma yönt-emlerinden doküman inceleme tekniği ...
Bilgisayar Oyun Tutum Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirlmesi
(Akdeniz Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, öğretmenlerin bilgisayar oyunlarına yönelik bir tutum ölçeği geliştirmektir. Bilgisayar Oyunları Tutum Ölçeği-Öğretmen Formu (BOTÖ-ÖF), geliştirilirken daha önce Yeşilyurt ve Demirbaş-Çelik (2019) ...
Bilgisayar Oyunları Tutum Ölçeği: Ebeveyn Formu’nun Psikometrik Özellikleri
(Cahit AYDEMİR, 2019)
Bu a ra ştırma nın ama cı bilgisa ya r oyunla rına ilişkin tutum ölçeği ebeveyn formunun geliştirilerek geçerlik ve
güvenirlik ça lışma la rının ya pılma sıdır. Ara ştırma da iki fa rklı ça lışma grubu bulunma kta dır. ...
Okul Psikolojik Danışmanlarının Gözünden Sosyal Medya, Siber Zorbalık ve Bilgisayar Oyunları ile İlgili Nitel Bir Çalışma
(International Balkan University, 2020)
Today, the Internet captivates users of all ages becoming widespread. Several problems start to
arise with the increasing usage of the internet. School psychological counselors were interviewed in this
research with the ...