Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Bireylerin Kişilik ve Demografik Özelliklerinin Online Alışveriş Davranışına Etkisi ve Davranışsal İktisat Açısı ile İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Gelişen teknoloji ile birlikte hayatımıza giren “online alışveriş” bireylerin hayatının
olmazsa olmazlarından biri haline gelmiştir. Hemen hemen herkesin kullanmakta olduğu bu
alışveriş yönteminin bireylerin kişilik ve ...
Başa Çıkma Stratejileri ve Benlik Saygısının Tüketici Karar Verme Tarzları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Davranışsal iktisat, iktisattaki ana akım olarak bilinen neo-klasik yaklaşımın
dayandığı homoeconomicus kavramına tam anlamıyla karşı olmamakla birlikte
insanların sahip olduğu psikolojik özelliklerin de göz önünde ...