Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Teacher Education and Foreign Language Teacher Professionalism in The 21st Century
(Hacettepe Üniversitesi, 2020)
The quality of foreign language teaching improves so long as foreign language teacher education quality is increased. However, it is not easy to measure the quality of Foreign Language Teacher Education (FLTE) programmes ...
Öğrencilerin “Değer” Kavramına Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
(International Balkan University, 2019)
Öğrencilerin değer kavramına yönelik algılarının metaforlar
aracılığıyla belirlenmesini amaçlayan bu çalışma metaforik çalışma olup
nitel bir araştırmadır. Veri toplama ve yorumlama sürecinde nitel
araştırma yöntemleri ...
Pozitif Değerler Ölçeğini Türk Kültürüne Uyarlama Çalışması
(Opus, 2018)
Çalışmada, Huang ve Cornell (2016) tarafından geliştirilen Pozitif Değerler Ölçeği (PDÖ) Tü-rkçeye uyarlama çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Ölçeğin Türkçe formu 315 orta okul öğrencisi ile çalışılmıştır. Araştırma ...
Middle-School Teachers' Opinions on Values Education
(Sakarya Üniversitesi, 2017)
Values education is a process that starts in family and continues at education institutions. It is considered that
individuals who form society should have main value judgments to share common social life and to live in ...