Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
An Analysis of Values in Children's Picture Books in Turkish for 5-6 Year-old Children
(Edp Sciences, 2018)
This study aims to examine the values of wisdom, tolerance, benevolence,
happiness, courtesy, respect, love and responsibility in the children's books published
in the years between 2000 and 2007 and in 2014 written in ...
Teacher Education and Foreign Language Teacher Professionalism in The 21st Century
(Hacettepe Üniversitesi, 2020)
The quality of foreign language teaching improves so long as foreign language teacher education quality is increased. However, it is not easy to measure the quality of Foreign Language Teacher Education (FLTE) programmes ...
Öğrencilerin “Değer” Kavramına Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
(International Balkan University, 2019)
Öğrencilerin değer kavramına yönelik algılarının metaforlar
aracılığıyla belirlenmesini amaçlayan bu çalışma metaforik çalışma olup
nitel bir araştırmadır. Veri toplama ve yorumlama sürecinde nitel
araştırma yöntemleri ...
Pozitif Değerler Ölçeğini Türk Kültürüne Uyarlama Çalışması
(Opus, 2018)
Çalışmada, Huang ve Cornell (2016) tarafından geliştirilen Pozitif Değerler Ölçeği (PDÖ) Tü-rkçeye uyarlama çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Ölçeğin Türkçe formu 315 orta okul öğrencisi ile çalışılmıştır. Araştırma ...
Değerler Hiyerarşisi Olarak Temel Norm: Anayasa
(Galatasaray Üniversitesi Hukuk Fakültesi, 2018)
Değerler birey ve toplumlara istikamet tayin eder. Hayatın amacı ve anlamı kadar dayanılan temeller de içselleştirilen değerlerle ilişkilidir. Kişiler kadar toplumlar da zaman (tarih) ve mekân (ülke) içindeki varlıklarını ...
Middle-School Teachers' Opinions on Values Education
(Sakarya Üniversitesi, 2017)
Values education is a process that starts in family and continues at education institutions. It is considered that
individuals who form society should have main value judgments to share common social life and to live in ...