Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖztabak, Muhammet Übeydullah
dc.date.accessioned2021-06-11T10:43:46Z
dc.date.available2021-06-11T10:43:46Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.citationÖZTABAK, Muhammet Übeydullah. "İlkokul 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Oynadıkları Oyunların İncelenmesi". Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5.3 (2017): 797-822.en_US
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/anemon
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11352/3604
dc.description.abstractBu araştırma, ilkokul 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin günümüzde oynadıkları oyunların incelenmesini amaçlamaktadır. Araştırma, İstanbul ili Bakırköy ilçesinde bulunan bir devlet okulunda gerçekleştirilmiştir. Araştırmada, nitel araştırma yöntemlerinden “Durum Çalışması” deseni kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, 2. sınıf öğrencisi 22 erkek, 18 kız; 3. sınıf öğrencisi 22 erkek, 18 kız olmak üzere toplam 80 öğrenci oluşturmaktadır. Araştırmanın verileri, araştırmacı tarafından hazırlanan açık uçlu sorulardan oluşan odak grup görüşmeleriyle elde edilmiştir. Araştırmada sonuçlarına göre, erkek öğrencilerin play station, tablet ve bilgisayar oyunlarına kız öğrencilere oranla daha düşkün oldukları görülmüştür. 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin arasında büyük bir yaş farkı olmamasına rağmen oynadıkları oyunların içeriğinde gözle görülür bir farkın olduğu saptanmıştır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this research is to examine the games played by the 2nd and 3rd grade primary school students. The research was conducted at a public school in Bakırköy district, Istanbul. In the research, "Case Study" was used as qualitative research method. The study group consisting of 80 students included 22 boys and 18 girls in 2nd grade, 22 boys and 18 girls in 3rd grade. The data of the study were obtained from the focus group interviews consisting of open-ended questions prepared by the researcher. According to the results of the research, male students were found to be more addicted to playstation, tablet and computer games than female students. Even though there is not much difference between the ages of 2nd and 3rd grade students, it is determined that there is a considerable difference in the content of the games they play.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMuş Alparslan Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.18506/anemon.288906en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOyunen_US
dc.subjectÇocuk Oyunlarıen_US
dc.subjectİlkokul Öğrencilerien_US
dc.subjectSanal Oyunlaren_US
dc.subjectGamesen_US
dc.subjectChildren's Gamesen_US
dc.subjectPrimary School Studentsen_US
dc.subjectVirtual Gamesen_US
dc.titleİlkokul 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Oynadıkları Oyunların İncelenmesien_US
dc.title.alternativeExamination of the Games Played by 2nd and 3rd Grade Primary School Studentsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalMuş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentFSM Vakıf Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage797en_US
dc.identifier.endpage822en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorÖztabak, Muhammet Übeydullah


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster