Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Siyasi Ahlakın İmkanı ve Milli Kalkınma Partisi Nizamnamesi
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2014-06)
Siyaset ve ahlâk, genellikle birlikte düşünelemeyen iki kavram olmakla birlikte siyasetin
bir ahlâka muhtaç olduğu da sıklıkla vurgulanır. Türkiye’de 1945’de çok partili
döneme geçiş süreci ile kurulmuş ilk muhalefet ...
Seçim Sloganlarının Seçmen Hissiyatına Tercüman Olma Yarışı: 30 Mart 2014 Seçimlerinin Bir Analizi
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2014-12)
Sloganlar, seçim yarışlarında hedef kitle olan seçmenin dikkatini çekerek onları ikna
etme yönüyle siyasi partilerin etkili siyasal iletişim araçlarıdır. Sloganlar, seçim süreçlerinde
açık hava ilanları (bill-board) ve ...