Search
Now showing items 1-5 of 5
Sosyal Başarı Hedefi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
(Marmara Üniversitesi, 2018)
Çalışmada Horst, Finney ve Barron (2007) tarafından geliştirilen Sosyal Başarı Hedefi Ölçeğinin
Türkçeye uyarlama çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Ölçeğin Türkçe formu 2016-2017
eğitim öğretim yılında devlet ...
Öğretim Liderliği Davranışları Ölçeği: Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması
(Pegem Akademi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, okul müdürlerinin sergiledikleri öğretim liderliği davranışlarına
ilişkin algılarını ölçen Şişman© Öğretim Liderliği Davranışları Ölçeğinin geçerlik ve
güvenirliğini test ederek norm değerlerini ...
Adaptation of the Children’s Role Inventory-20: Turkish Version Validity and Reliability Study
(Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği, 2021)
The present study aims to adapt the “Children’s Role Inventory-20” (CRI-20) into Turkish and examine its validity and reliability. The study sample consisted of 303 participants aged ≥18 years, and these participants were ...
Psychometric Properties of Turkish Version of the Interpersonal Affect Improvement Strategies Questionnaire (IAISQ)
(2022)
The aim of this study was to adapt the Interpersonal Affect Improvement Strategies
Questionnaire (IAISQ) into Turkish population, as well as to examine its validity and
reliability estimates. The sample consisted of 610 ...
Biriktirme Bilişleri Envanteri: Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2022)
Biriktirme Bilişleri Envanteri (BBE), Steketee ve arkadaşları (2003) tarafından biriktiricilik bozukluğunun bilişsel
süreçlerini değerlendirmek amacıyla geliştirilmiştir. Bu bilişsel süreçlerin biriktiricilik bozukluğunun ...