Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇevik Tekin, İlknur
dc.contributor.authorAkgemci, Tahir
dc.date.accessioned2018-06-28T12:12:06Z
dc.date.available2018-06-28T12:12:06Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.citationÇEVİK TEKİN, İlknur, & Tahir AKGEMCİ. "Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri Üzerine Bir Araştırma: Selçuk Üniversitesi Örneği. "FSM İlmî Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi, 11 (2018): 151-164.en_US
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/fsmia/issue/37881/437716
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11352/2719
dc.description.abstractBu çalışma, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu, Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü, örgün ve ikinci öğretimde öğrenim gören öğrencilerin gelecek beklentilerini ölçmeyi amaçlamaktadır. Araştırma kapsamında kullanılan anketin ilk bölümünde demografik özellikleri ölçen sorular yer almaktadır. İkinci bölümde ise Tuncer (2011)’in literatür taraması sonucu oluşturduğu 14 sorudan oluşan, öğrencilerin gelecek beklenti düzeylerini ölçen sorular bulunmaktadır. Araştırma verileri SPSS 24 istatistik programında analiz edilip, belirlenen hipotezler çerçevesinde yorumlanmıştır. Çalışma sonucunda; cinsiyete, sınıfa, öğretim durumuna, mezun olunan liseye göre anlamlı farklılık görülmemiştir. Ayrıca ailesi en az gelire sahip grubun en az beklentiye sahip grup olduğu, küçük yerleşim alanlarında yaşayan öğrencilerin, büyük yerleşim alanlarında yaşayan öğrencilere göre gelecekten beklentilerinin daha yüksek olduğu bulgulanmıştır. Öğrencilerin kardeş sayıları arttıkça genel olarak gelecek beklentilerinin arttığı yine çalışma sonucu elde edilen istatistiki bulgular arasındadır.en_US
dc.description.abstractThis study aims to measure the future expectations of the students who are studying in daytime and evening education in Selcuk University Social Sciences Vocational High School, Call Center Services Department. In the first part of the questionnaire used in the survey, questions that measure demographic characteristics are included. In these condpart, Tuncer (2011) has questions that measure the future expectation levels of students, consisting of 14 questions which are the result of the literature search. The data of the research was be analyzed in SPSS 24 statistical program and interpreted within the frame work of determined hypotheses. In the results of working; There were no significant differences in terms of sex, class, teaching status, graduation grade. It was also found that the family with the least family had the least expectant group, the students living in the small residential areas had a higher expectation than the students living in the big residential areas. As the number of siblings of students increases, expectations of future increases in general are again found to be statistically significant findings.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherFSM Vakıf Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGeleceken_US
dc.subjectBeklentien_US
dc.subjectYüksek öğretimen_US
dc.titleÇağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü Öğrencilerinin Gelecek Beklentileri Üzerine Bir Araştırma: Selçuk Üniversitesi Örneğien_US
dc.title.alternativeA Research on the Future Expectations of the Call Center Services Department Students: Selçuk University Sampleen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentFSM Vakıf Üniversitesi, FSM İlmî Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster