• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   FSM Vakıf
  • Araştırma Çıktıları / Research Outputs
  • Search
  •   FSM Vakıf
  • Araştırma Çıktıları / Research Outputs
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 14

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Turkish Culture in the Metaphors and Drawings by Learners of Turkish as a Foreign Language 

Göçen, Gökçen; Özdemirel, Akif Yavuz (Özgen Korkmaz, 2020)
Language teaching is a practice of teaching a culture. What is learnt is not only a language but also the culture of the target language. It is important to examine the way learners perceive Turkish culture in this learning ...
Thumbnail

Turkish as a Foreign Language Learners’ Use of Vocabulary Learning Strategies 

Göçen, Gökçen (Hacettepe University, 2020)
Learning a foreign language includes learning vocabulary together with grammar rules and using language skills by means of them. Words are presented to learners through teachers and coursebooks in educational processes. Yet, ...
Thumbnail

The Effect of Creative Writing Activities on Elementary School Students’ Creative Writing Achievement, Writing Attitude and Motivation 

Göçen, Gökçen (Hacettepe University, 2019)
Writing skills have a tendency to lose their importance day by day. In addition, writing studies with a productbased approach discourage students from writing. In teaching mother tongue, creative writing activities, ...
Thumbnail

Öğretmenlerin Yaratıcı Yazma Tekniklerine Yönelik Değerlendirmeleri: Bir Eylem Araştırması 

Göçen, Gökçen (OPUS, 2018)
Yaratıcı yazma teknikleri öğrencilerin hem yazma becerisini hem de yaratıcılığını geliştiren yazma yaklaşımlarındandır. Yaratıcı yazma tekniklerinin, sınıfta doğru ve etkili bir şekilde uygulanabilmesi için öğretmenlerin ...
Thumbnail

Sınıf Öğretmenlerinin Yazmaya Yönelik Yeterlilik Algısına, Tutumuna ve Yaratıcı Yazma Başarısına Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Etkisi 

Göçen, Gökçen (International Balkan University, 2018)
Yazma, yalnızca dile getirilmek istenenin kağıda aktarılması değildir. Yazma becerisi aynı zamanda kişinin kendini doğru ifade edebilmesi; fikirlerini, duygularını ve hayal dünyasını etkili bir şekilde başkalarıyla ...
Thumbnail

Öğrencilerin “Değer” Kavramına Yönelik Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi 

Göçen, Gökçen; Yılmaz Bingöl, Tuğba; Arslan, Nihan; Sölpük Turhan, Nihan; Kaya, İsa; Parlakyıldız, Belgin (International Balkan University, 2019)
Öğrencilerin değer kavramına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesini amaçlayan bu çalışma metaforik çalışma olup nitel bir araştırmadır. Veri toplama ve yorumlama sürecinde nitel araştırma yöntemleri ...
Thumbnail

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Yöntem 

Göçen, Gökçen (Yakup YILMAZ, 2020)
Bir yabancı dilin öğretimi söz konusu olduğunda dilin nasıl öğretileceği de söz konusu olmaktadır. Bu süreçte dil öğretim yöntemlerinden yararlanılmaktadır. Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde de dil öğretim ...
Thumbnail

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi: Ne Kadar Öğreteceğiz? 

Göçen, Gökçen; Okur, Alpaslan (Mustafa Süleyman ÖZCAN, 2018)
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde hangi sözcüklerin öğretileceğine ve öğretilecek sözcüklerin nasıl öğretileceğine dair çalışmalar yapılmaktadır. Bunun yanında, Türkçenin yabancı dil olarak öğretimine dâhil edilmesi ...
Thumbnail

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazılı Anlatımlarındaki Sözcüklerin Kullanım Sıklığı 

Göçen, Gökçen; Okur, Alpaslan (Erzincan Üniversitesi, 2017)
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde, dilde en sık kullanılan sözcüklerin öğretilmesi gereklidir. Öğretimde yer alacak sözcüklerin seçiminde, sözcüklerin seviyelere dağılımında ve öğretim materyallerinin hazırlanmasında ...
Thumbnail

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazılı Anlatımlarındaki Sözcüklerin Kullanım Yaygınlığı Ve Sözcüklerin Seviyelere Dağılımı 

Göçen, Gökçen; Okur, Alpaslan (Uludağ Üniversitesi, 2018)
Dil öğretiminde yer verilmesi gereken ilk sözcüklerin bireylerin yaşamında birinci derece önemli olan sözcükler olduğu söylenebilir. Bu sözcükler de dilde ve iletişimde en sık ve yaygın olarak kullanılan sözcükleri ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution AuthorThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Göçen, Gökçen (14)
Okur, Alpaslan (3)Arslan, Nihan (1)Göker, Meryem (1)Güdek, Gülten (1)Kaya, İsa (1)Parlakyıldız, Belgin (1)Sölpük Turhan, Nihan (1)Yazıcı, Hilal (1)Yılmaz Bingöl, Tuğba (1)... View MoreSubjectTürkçe Eğitimi (8)Teaching Turkish as a Foreign Language (7)Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi (6)Turkish Language Education (4)Creative Writing (3)Sözcük Öğretimi (3)Teaching Vocabulary (3)Teaching Writing (3)Vocabulary (3)Word Frequency (3)... View MorePublication Typearticle (14)Languagetur (11)eng (3)Publication CategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (14)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (14)Date Issued2018 (4)2019 (3)2020 (3)2021 (3)2017 (1)Full Text StatusWith Full Text (14)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || FSM Vakıf University || OAI-PMH ||

FSM Vakıf University, İstanbul, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
FSM Vakıf University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@FSM:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.