dc.contributor.author | Burkut, Emine Banu | |
dc.contributor.author | Balcı, Fatıma Zehra | |
dc.date.accessioned | 2022-09-19T14:09:52Z | |
dc.date.available | 2022-09-19T14:09:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | en_US |
dc.identifier.citation | BURKUT, Emine Banu & Fatıma Zehra BALCI. "Kentsel Mekanda Çocuk Oyun Alanlarının Çizgi Filmler Üzerinden İncelenmesi". Çocuk ve Oyun Hakkı: Oyun Örnekleriyle Çocukların Oyun Hakkını Gerçekleştirmek, (2018): 189-206. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11352/4173 | |
dc.description.abstract | Çocukların gelişim dönemlerini en verimli şekilde geçirmeleri için küçük yaştan itibaren oyun olgusu kaçınılmazdır. Oyun kavramı, çocuğun kendini ve etrafını keşfetmesi ile başlar, ilerleyen süreçte farklılaşarak devam eder. Oyun sağlıklı, sosyal, fiziksel ve zihinsel olarak çocuğun gelişimini destekleyen ve çocuğun yaparken öğrendiği, sosyal ve fiziksel çevreyle uzlaştığı bir işlemdir (Uluğ, 2007). Vygotsky (1967), oyunun duygusal gelişime olduğu kadar bilişsel gelişime de katkısı olduğunu vurgulamıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Nika Yayınevi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | en_US |
dc.title | Kentsel Mekanda Çocuk Oyun Alanlarının Çizgi Filmler Üzerinden İncelenmesi | en_US |
dc.type | bookPart | en_US |
dc.relation.journal | Çocuk ve Oyun Hakkı: Oyun Örnekleriyle Çocukların Oyun Hakkını Gerçekleştirmek | en_US |
dc.contributor.department | FSM Vakıf Üniversitesi, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi, Mimarlık Bölümü | en_US |
dc.identifier.startpage | 189 | en_US |
dc.identifier.endpage | 206 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Kitap Bölümü - Ulusal | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Burkut, Emine Banu | |