dc.contributor.advisor | Bacanlı, Hasan | |
dc.contributor.author | Vursavaş, İlker | |
dc.date.accessioned | 2023-03-03T12:06:09Z | |
dc.date.available | 2023-03-03T12:06:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.identifier.citation | VURSAVAŞ, İlker, Fatih İlçesindeki Branş Öğretmenlerinin Akıllı Tahta Kullanım Amaçlarına İlişkin Görüşleri, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Programı, Yayımlanmamış
Yüksek Lisans Projesi, İstanbul 2022. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11352/4346 | |
dc.description.abstract | Akıllı tahta kullanımı ilk defa ABD’de kullanılmış bir eğitim teknolojisidir. Ülkemizde bu teknolojinin etkin olarak kullanımı ise 2010 yılında FATİH projesi ile gerçekleşmiştir. FATİH projesi ile bazı pilot bölgelerde başlayan akıllı tahta ile eğitime yeni bir soluk getirme, fırsat eşitliğini sağlama hedefi işin tartışma boyutu olsa da akıllı tahtaların kullanımı ise her geçen gün daha yaygınlık kazanmakta.
Birçok özel ve kamu eğitim kurumlarının dersliklerinde akıllı tahta kullanılmaktadır. Akıllı tahta ile öğretmenler zamansal olarak derslerini daha etkin kullanabilmektedir. Derste ihtiyaç duydukları görsellere akıllı tahta ile daha hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilmektedirler.
Akılı tahtaların verimli bir şekilde kullanılması için ise eğitim programları hazırlanmıştır. Hazırlanan bu eğitim programları çerçevesinde öğretmenler eğitimler verilerek akıllı tahtaları kullanmada oluşacak olası sorunların önüne geçilmesine çalışılmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | The use of smart boards is an educational technology used for the first time in the USA. The effective use of this technology in our country was realized in 2010 with the FATIH project. Although the aim of bringing a new breath to education and providing equal opportunity with the smart board, which started in some pilot regions with the FATIH project, is the discussion dimension of the business, the use of smart boards is becoming more common day by day.
Smart boards are used in the classrooms of many private and public educational institutions. With the smart board, teachers can use their lessons more effectively in time. They can reach the visuals they need in the lesson more quickly and easily with the smart board.
Training programs have been prepared for the efficient use of smart boards. Within the framework of these training programs, teachers were given training and it was tried to prevent possible problems in using smart boards. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Teknoloji | en_US |
dc.subject | Akıllı Tahta | en_US |
dc.subject | Branş Öğretmeni | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | Technology | en_US |
dc.subject | Smart Board | en_US |
dc.subject | Branch Teacher | en_US |
dc.title | Fatih İlçesindeki Branş Öğretmenlerinin Akıllı Tahta Kullanım Amaçlarına İlişkin Görüşleri | en_US |
dc.title.alternative | Opinions of Branch Teachers in Fatih District on the Purpose of Using Smart Boards | en_US |
dc.type | other | en_US |
dc.contributor.department | FSM Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Vursavaş, İlker | |