• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@FSM Vakıf
  • Enstitüler / Institutes
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Institute of Postgraduate Education
  • Öğe Göster
  •   DSpace@FSM Vakıf
  • Enstitüler / Institutes
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Institute of Postgraduate Education
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Okul Müdürlerinin İletişim Becerilerinin Örgütsel Araçların Gerçekleşmesine Etkisi

Thumbnail

Göster/Aç

Tezsiz Yüksek Lisans Bitirme Projesi (565.8Kb)

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2021

Yazar

Güleryüz, Güven

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

GÜLERYÜZ, Güven, Okul Müdürlerinin İletişim Becerilerinin Örgütsel Araçların Gerçekleşmesine Etkisi, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Yönetimi Bilim Dalı, Yayımlanmamış Tezsiz Yüksek Lisans Bitirme Projesi, İstanbul 2021.

Özet

Okullar; toplumun eğitim ihtiyacını karşılayan, bireylerin eğitilerek topluma kazandırıldığı en önemli kurumlardır. Okullarda ideal bir yönetimin varlığı, eğitim sisteminin başarısı açısından en önemli referanslardan birisidir. Okullara yüklenen misyonun başarılı bir şekilde yerine getirilebilmesi, okul müdürlerinin iletişim becerileri ve iletişim sürecindeki etkilerine bağlıdır. İletişimin kenetlemesi, yöneticiler, yönetilen bireyler, aynı düzeydekiler ve dış çevre arasında ortaya çıkan kaçınılmaz bir durumdur. Belirlenen amaçlara ulaşabilmek ve başarılı olmak için insanların motive edilmesi, liderliğin etkili bir şekilde uygulanması, gösterilen gayret ve çabalarda tün bileşenlerle birlikte eşgüdümün sağlanması, güncel bilgiler doğrultusunda gerekli kararların alınması ve faaliyetlerin her aşamada kontrol edilmesi gerekir. Bu fonksiyonların her biri bireyler arasındaki etkileşimi ve beraberinde iletişimi gerekli kılar. Bu çalışmada, okul müdürlerinin iletişim becerilerinin örgütsel araçların gerçekleşmesine etkisi incelenmiştir. Konu ile ilgili literatür çalışmaları yapılarak okul müdürlerinin iletişim becerilerinin başarısına bağlı olarak yönetim sürecindeki öğrenci, öğretmen ve örgütsel araçlar üzerindeki etkililiği ortaya konulmaya çalışılmıştır.

Bağlantı

https://hdl.handle.net/11352/4349

Koleksiyonlar

  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Institute of Postgraduate Education [840]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@FSM

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber || Kütüphane || FSM Vakıf Üniversitesi || OAI-PMH ||

FSM Vakıf Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
FSM Vakıf Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@FSM:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.