Ara
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10
Bilgisayar Oyun Tutum Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirlmesi
(Akdeniz Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, öğretmenlerin bilgisayar oyunlarına yönelik bir tutum ölçeği geliştirmektir. Bilgisayar Oyunları Tutum Ölçeği-Öğretmen Formu (BOTÖ-ÖF), geliştirilirken daha önce Yeşilyurt ve Demirbaş-Çelik (2019) ...
Okul Öncesi Eğitimde Uzaktan Eğitimin Uygulanabilirliğine Yönelik Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Alandaki Akademisyenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmada, okul öncesi eğitimde uzaktan eğitim modelinin uygulanabilirliğine yönelik okul öncesi öğretmenlerinin ve okul öncesi öğretmenliği alanında çalışan akademisyenlerin görüşlerinin incelenmesi amaçlanmıştır. ...
Demografik Değişkenlerin, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerine Etkilerinin Analizi
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı; demografik değişkenlerin, okul öncesi öğretmenlerinin sınıf
yönetimi becerileri üzerine etkilerinin analizidir. Kuramsal kısımların yazımında
tümdengelim ve uygulama kısmında nicel yöntemlerden, ...
Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma; İstanbul ilinin Bağcılar ilçesinde bulunan bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezi yöneticisinin ve öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunların incelenmesini ve çözüm önerileri sunmayı hedeflemektedir. ...
Ümraniye İlçesi Branş Öğretmenlerinin Örgütsel Adalete İlişkin Görüşleri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu çalışmanın amacı, İstanbul İli, Ümraniye İlçesi, Zübeyde Hanım Ortaokulunda
çalışan branş öğretmenlerinin örgütsel adalete ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır.
Bu amaç doğrultusunda nitel araştırma yöntemi kullanılmış ...
Üsküdar İlçesi Branş Öğretmenlerinin Örgütsel Vatandaşlık Görüşleri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu çalışmanın amacı, İstanbul İli, Üsküdar İlçesi, Çağrıbey Anadolu Lisesi çalışan branş
öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarına ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Bu
amaç doğrultusunda nitel araştırma ...
Tezsiz Yüksek Lisans Eğitim Kurumlarında Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Durumları
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Sosyal etkisiyle birlikte örgütsel faaliyetlerle de kendisini gösteren sinizm kavramının
geçmişi M.Ö. 4. ve 5.yüzyılla dayanmaktadır. 80’li yıllardan itibaren yönetim literatüründe yer
almaya başlamıştır. Sinizmin ...
Sultanbeyli Hasanpaşa İlkokulundaki Öğretmenlerin Yabancı Uyruklu Öğrencilerle Karşılaştığı Sorunlar ve Çözüm Önerileri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amaçları, Sultanbeyli Hasanpaşa İlkokulundaki yabancı uyruklu öğrencisi bulunan sınıf öğretmenlerin karşılaştıkları problemleri, problemlere yönelik olarak buldukları çözümleri ve problemlere yönelik çözüm ...
Okul Müdürlerinin Paternalist Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amacı; okul müdürlerinin paternalist liderlik davranışları
ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Araştırmanın
evreni olarak İstanbul ili Sultanbeyli ilçesindeki beş ...
Sultanbeyli Hasanpaşa İlkokulu Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinden Beklentileri
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amacı; Sultanbeyli Hasanpaşa İlkokulunda görev yapan öğretmenlerin okul yöneticilerinden ne tür beklentilerini olduğunu belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda “Okul yöneticilerinden eğitim-öğretim, liderlik ...