Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Ebeveynlerin Cinsiyete Dayalı Duygusal İnançları Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu çalışmanın amacı Thomassin vd. (2019) tarafından geliştirilmiş olan
Ebeveynlerin Cinsiyete Dayalı Duygusal İnançları Ölçeği’nin Türkçeye uyarlanması
ve Türk ebeveynler için geçerlik ve güvenirlik analizi yapılmasıdır. ...
MEB 2013 OÖEP İlkeleri Doğrultusunda El Ele Okul Öncesi Eğitime 1-2-3 Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Araştırmada kapsamında; MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı ilkeleri doğrultusunda El Ele Okul Öncesi Eğitime 1-2-3 kitaplarına ilişkin okul öncesi öğretmenlerin görüşleri tespit edilmiştir. Araştırmada; “El Ele Okul ...
5-6 Yaş Çocuklarının ve Ailelerinin Doğru Beslenme Davranışlarına Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu çalışma, okul öncesi dönem 5-6 yaş çocukların doğru beslenme
farkındalıklarının incelenmesi, çocukların en çok tükettiği besin grubunun
belirlenmesi, tükettikleri besinlerin yeterli ve dengeli beslenmeye uygun olup ...
Diyanet İşleri Başkanlığı 4-6 Yaş Kur’an Kursu Öğreticilerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu çalışmanın amacı Diyanet İşleri Başkanlığı’na (DİB) bağlı 4-6 yaş Kur’an kurslarında görev yapan Kur’an kursu öğreticilerinin sınıf yönetimi becerilerini incelemektir. Çalışmanın yöntemi nitel, modeli ise durum çalışmasıdır. ...
Okul Öncesi Çocukların Bağlanma Stillerinin Duygu Regülasyonlarına Etkisi
(Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Yaşamın ilk evrelerinde güvenlik ve yakınlık ile ilişkili bir bağın kurulduğunu ileri süren yaklaşım bağlanma teorisidir. Bu teori üç ana bağlanma stilini ortaya koyar. Bebeğin ihtiyacına yönelik bakım verenin davranışları ...