• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace@FSM Vakıf
  • Enstitüler / Institutes
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Institute of Postgraduate Education
  • Öğe Göster
  •   DSpace@FSM Vakıf
  • Enstitüler / Institutes
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Institute of Postgraduate Education
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tuzla İlçesi Eğitim Yöneticilerinin Yönetici Norm Kadrolarına İlişkin Görüşleri

Thumbnail

Göster/Aç

Dönem Projesi (632.9Kb)

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2022

Yazar

Seyyar, Serhat

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

SEYYAR, Serhat, Tuzla İlçesi Eğitim Yöneticilerinin Yönetici Norm Kadrolarına İlişkin Görüşleri, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Eğitim Yönetimi Programı, Yayımlanmamış Dönem Projesi, İstanbul 2022.

Özet

Bu araştırmada eğitim yöneticilerinin norm kadro sayılarının yeterli olup olmadığına, yaşanan sorunların neler olduğuna, norm kadro planlamasına yönelik algıların incelenmesi amaçlanmıştır. Nitel araşatırma desenlerinden biri olan durum çalışması uygulandığı çalışmanın verileri yapılandırılmış görüşme formu ile elde edilmiştir. 2021-2022 eğitim-öğretim yılında İstanbul ili Tuzla ilçesindeki ilkokul, ortaokul, anadolu lisesi ve meslek lisesinde görev yapan 10 okul müdürü, 22 okul müdür yardımcısıyla görüşülerek çalışma gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın sonucunda yönetici norm kadrolarının yeterli olmadığı; “öğrenci sayı kriterinin düşürülmesi”, “iş yüküne göre kadro”, “sabit yönetici kadrosu”, “müdür başyardımcılığı kadrosu açılması” görüşleri ortaya çıkmıştır.
 
The efficiency of the standard staff of administrators, the problems encountered, the perceptions on the planning of standard staff are aimed to study in this research. The data of the study which is one of the methods of qualitative research by using the structured interviewer form. The study is performed by interviewing with 10 school managers and 22 assistant managers working in primary, secondary, anatolian and vocational scholls of İstanbul, Tuzla district in 2021-2022 academical year. As a result of the study the following opinions are revealed; the inefficiency of the standard staff of the Administrative staff, the requirement of reducing the criteria of the number of students, suitable standard staff for the workload, stable executive staff and the need of staffing of the head-assistant manager position.
 

Bağlantı

https://hdl.handle.net/11352/4337

Koleksiyonlar

  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Institute of Postgraduate Education [840]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@FSM

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber || Kütüphane || FSM Vakıf Üniversitesi || OAI-PMH ||

FSM Vakıf Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
FSM Vakıf Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@FSM:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.