Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBacanlı, Hasan
dc.contributor.authorSeyyar, Serhat
dc.date.accessioned2023-03-03T12:02:32Z
dc.date.available2023-03-03T12:02:32Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationSEYYAR, Serhat, Tuzla İlçesi Eğitim Yöneticilerinin Yönetici Norm Kadrolarına İlişkin Görüşleri, Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Eğitim Yönetimi Programı, Yayımlanmamış Dönem Projesi, İstanbul 2022.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11352/4337
dc.description.abstractBu araştırmada eğitim yöneticilerinin norm kadro sayılarının yeterli olup olmadığına, yaşanan sorunların neler olduğuna, norm kadro planlamasına yönelik algıların incelenmesi amaçlanmıştır. Nitel araşatırma desenlerinden biri olan durum çalışması uygulandığı çalışmanın verileri yapılandırılmış görüşme formu ile elde edilmiştir. 2021-2022 eğitim-öğretim yılında İstanbul ili Tuzla ilçesindeki ilkokul, ortaokul, anadolu lisesi ve meslek lisesinde görev yapan 10 okul müdürü, 22 okul müdür yardımcısıyla görüşülerek çalışma gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın sonucunda yönetici norm kadrolarının yeterli olmadığı; “öğrenci sayı kriterinin düşürülmesi”, “iş yüküne göre kadro”, “sabit yönetici kadrosu”, “müdür başyardımcılığı kadrosu açılması” görüşleri ortaya çıkmıştır.en_US
dc.description.abstractThe efficiency of the standard staff of administrators, the problems encountered, the perceptions on the planning of standard staff are aimed to study in this research. The data of the study which is one of the methods of qualitative research by using the structured interviewer form. The study is performed by interviewing with 10 school managers and 22 assistant managers working in primary, secondary, anatolian and vocational scholls of İstanbul, Tuzla district in 2021-2022 academical year. As a result of the study the following opinions are revealed; the inefficiency of the standard staff of the Administrative staff, the requirement of reducing the criteria of the number of students, suitable standard staff for the workload, stable executive staff and the need of staffing of the head-assistant manager position.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherFatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectNorm Kadroen_US
dc.subjectOkul Müdürüen_US
dc.subjectOkul Müdür Yardımcısıen_US
dc.subjectStandard Staffen_US
dc.subjectSchool Manageren_US
dc.subjectAssistant Manageren_US
dc.titleTuzla İlçesi Eğitim Yöneticilerinin Yönetici Norm Kadrolarına İlişkin Görüşlerien_US
dc.title.alternativeThe Opinions of the Education Administrators of Tuzla District on the Standard Staff of Administratorsen_US
dc.typeotheren_US
dc.contributor.departmentFSM Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorSeyyar, Serhat


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster