Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Öz- Yeterlikleri İle Başarı Amaç Oryantasyonları Arasındaki İlişkinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmada okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine yönelik öz-yeterlik düzeyleri ve başarı amaç oryantasyonları
arasındaki ilişkinin incelenmesi ve başarı amaç oryantasyonlarının cinsiyet ve sınıf düzeylerine ...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
(OPUS, 2019)
Bu çalışmanın amacı farklı kurumlarda okul öncesi öğretmeni olarak görev yapan öğretmenlerin öz
yeterlik inançlarının cinsiyet, yaş, mesleki deneyim ve çalışılan kurum türü değikenine göre farklılaşıp
farklılaşmadığını ...
Üstün Yetenekli Çocukların Sosyal Yeterliliklerinin Sınıf İçerisindeki Sosyometrik Statülerine Göre İncelenmesi
(Mehmet Dursun ERDEM, 2017)
Bu araştırmada, normal eğitim ve öğretime devam eden, Bilim
Sanat Merkezine (BİLSEM) kayıtlı, üstün yetenekli tanısı almış,
ilköğretim 3.,4.,5.,6. ve 7. sınıf öğrencilerinin, sosyal yeterlilik
düzeylerinin, sosyometrik ...
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Fiziksel ve İlişkisel Saldırganlıklarının Mizaç Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
(Mustafa Süleyman ÖZCAN, 2020)
Çocuğun hayatında sürekli hale gelebilecek saldırganlık yönelimi ve
saldırganlık davranışının temeli okul öncesi dönemde başlamaktadır. Bu
dönemde çocuk saldırganlık yönelimi göstermekte ve bunu kalıcı hale
getirmektedir. ...
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmenlerinin Çokkültürlülüğe Dair Bakış Açıları ve Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme
(Türkiye Okul Öncesi Eğitimini Geliştirme Derneği, 2020)
Eğitim alanında çokkültürlülük her ailenin özgünlüğü ve onlarla çalışmanın getirdiği etkiler ile tüm
çocuklar için eşit eğitim fırsatları oluşturma; farklılıkları takdir etme olarak tanımlanmaktadır.
Çokkültürlülük aynı ...