Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Anaokuluna Devam Eden Çocukların Değer Düzeylerinin Ebeveyn Görüşüne Göre Belirlenmesi
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2019-06)
Bu çalışma, anaokuluna devam eden beş-altı yaşındaki çocukların ebeveyn görüşlerine
göre değer düzeylerinin belirlenmesini amaçlayan betimsel bir araştırmadır.
Çalışmanın evrenini Ankara ilinde resmi anaokullarında eğitim ...
Sezai Karakoç’un Eğitim-Öğretimle İlgili Görüşleri: Eserlerinden Hareketle Fert ve Toplum İdeali
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2018-12)
Bu makalede Sezai Karakoç’un “Diriliş” olarak kavramlaştırdığı fikir hareketi bir
eğitim metodu olarak değerlendirilmektedir. Hareketin kendisi doğrudan bir eğitim süreci
olarak ele alınmakla birlikte, Karakoç’un doğrudan ...
Değerler Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Değer Kazanımı Üzerine Etkisinin Çocuk Görüşlerine Göre İncelenmesi
(FSM Vakıf Üniversitesi, 2018-12)
Bu çalışma okul öncesi dönem çocuklarına yönelik bir değerler eğitim programı
geliştirmek ve geliştirilen Okul Öncesi Değerler Eğitim Programının çocukların saygı,
sorumluluk, dürüstlük, iş birliği, paylaşım ve arkadaşlık ...