Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
İlkokul 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Oynadıkları Oyunların İncelenmesi
(Muş Alparslan Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma, ilkokul 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin günümüzde oynadıkları oyunların incelenmesini
amaçlamaktadır. Araştırma, İstanbul ili Bakırköy ilçesinde bulunan bir devlet okulunda
gerçekleştirilmiştir. Araştırmada, ...
İlkokul 1. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Algısı
(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma, İstanbul Bahçelievler ilçesindeki bir devlet ilkokulunda öğrenim görmekte olan 1. ve 4.
sınıf öğrencilerinin okula yönelik algılarını ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Araştırmada nitel araştırma
yöntemlerinden ...
Kişilerin Değer Tercihleri ile Değer Örüntüleri Arasındaki Farkı Ortaya Koymaya Yönelik Bir Çalışma: ‘’Değer Sosyometrisi Tekniği’’
(Değerler Eğitimi Merkezi, 2017)
Bireylerin kendileri için önemli zannettikleri değerler ile gerçekten önemsedikleri
değerler arasında farklılıklar vardır. Bacanlı, Akgül ve Akgül (2015) yaptıkları
çalışmada araştırma grubundaki bireylerin Türk toplumu ...
Okul Yöneticilerinin Yönetici Kaygı Düzeylerinin Yordayıcısı Olarak Psikolojik Sermaye
(Marmara Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı; okul yöneticilerinin sahip oldukları psikolojik sermayenin, yönetici kaygı
düzeylerini anlamlı şekilde yordayıp yordamadığının tespit edilmesidir. Araştırmada tarama
modeli kullanılmıştır. Araştırmanın ...
Örgütsel Bağlılık: Kavramsal Çevresi ve Eğitim Örgütleri Açısından Etkileri
(International Balkan University, 2017)
Örgütlerin varlıklarını devam ettirmeleri, hedeflerine ulaşmaları ve
başarılı olabilmelerinde çalışanların performansı kritik rol oynamaktadır.
Çalışanların performansı da büyük oranda kurumlarına olan tutumları
çerçevesinde ...
Öğretmenlerin Psikolojik Sermaye Düzeyleri İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
(International Balkan University, 2017)
Öğretmenlerin örgütsel psikolojik sermaye düzeyleri ile örgütsel
vatandaşlık davranışları arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli
kullanılarak incelenmesini amaçlayan bu çalışmada ilişkisel tarama
modeli kullanılmıştır. ...
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarı Yönelimleri İle Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının başarı yönelimleri ve mesleki kaygı düzeylerinin
cinsiyet ve sınıf düzeyi açısından incelenmek ve başarı yöneliminin mesleki kaygıyı yordayıp
yordamadığını belirlemektir. ...
Köyde Bir Öğretim Lideri: Dilek Livaneli
(Osman SEZGİN, 2017)
Bu çalışma, Samsun ili, Çarşamba ilçesi Kumköyü ilkokulunda ve köyde hatırı sayılır
pek çok iyileştirmeler yaparak sesini duyurmuş olan öğretmen Dilek Livaneli
(DL)’nin başarı öyküsünü oluşturmaktadır. Köy öğretmenliği ...
The Effect of Attitude on Student Achievement
(Springer International Publishing, 2017)
Attitude is a distinctive concept in social psychology and plays an important role in
identifying the characteristics of individuals. Attitude is generally defined as an
individual’s tendency to react positively or ...
Middle-School Teachers' Opinions on Values Education
(Sakarya Üniversitesi, 2017)
Values education is a process that starts in family and continues at education institutions. It is considered that
individuals who form society should have main value judgments to share common social life and to live in ...