Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İlkokul 2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Oynadıkları Oyunların İncelenmesi
(Muş Alparslan Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma, ilkokul 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin günümüzde oynadıkları oyunların incelenmesini
amaçlamaktadır. Araştırma, İstanbul ili Bakırköy ilçesinde bulunan bir devlet okulunda
gerçekleştirilmiştir. Araştırmada, ...
İlkokul 1. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Algısı
(İstanbul Kültür Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma, İstanbul Bahçelievler ilçesindeki bir devlet ilkokulunda öğrenim görmekte olan 1. ve 4.
sınıf öğrencilerinin okula yönelik algılarını ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Araştırmada nitel araştırma
yöntemlerinden ...
Sosyal Başarı Hedefi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
(Marmara Üniversitesi, 2018)
Çalışmada Horst, Finney ve Barron (2007) tarafından geliştirilen Sosyal Başarı Hedefi Ölçeğinin
Türkçeye uyarlama çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Ölçeğin Türkçe formu 2016-2017
eğitim öğretim yılında devlet ...
Problemli İnternet Kullanımı Olan Ergenlerin İnternet Kullanımına İlişkin Duygu ve Görüşlerinin İncelenmesi
(OPUS, 2018)
Bireylerin internet kullanım miktarının normalden, alışılagelmiş olandan veya planlanandan daha fazla olarak kullanılması problemli internet kullanımı olarak tanımlanmaktadır. Bu çalışmada; problemli internet kullanımı ...
Sınıf İçi Kaba Davranışlar Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlaması
(Sakarya Üniversitesi, 2018)
Araştırmanın amacı Farrell vd. (2016) tarafından geliştirilen Sınıf İçi Kaba Davranışlar Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanmasıdır. Dil geçerliği için İngilizce ve Türkçe ölçekler uygulanmış olup, maddeler arasında korelasyon ...
Özel/Üstün Yetenekli Çocukların Ailelerine Yönelik Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
(Eğitimciler Birliği Sendikası, 2018)
Özel/üstün yetenekli çocuğa sahip olmak aileler için heyecan verici olduğu kadar ailelerin birtakım zorlanmalar (aile içi güç sorunu, özel/üstün yetenekli çocuğun eş zamanlı olmayan gelişimi, ebeveynlerin ...